dimecres, 23 d’octubre del 2013

Les nenes

L'Ariadna va a l'escola cada dia contenta. Només hi ha dos dies que es quedi tot el dia i, tot i que s'ho passa bé, acaba esgotada... La resta de dies només la portem al matí, així pot seguir fent llargues migdiades i recuperar forces. En necessita moltes, perquè ara obre els ulls com taronges per observar el món, ho veu tot, ho escolta tot i ho pregunta tot. Tanta curiositat pel món, per força, ens treu energia. 

Ara ja està molt gran l'Ariadna, les que la coneixeu us sorprendríeu! Ens explica moltes coses i és molt divertit estar al seu costat. M'ocupa molt de temps pensar en ella. Tant de temps que la panxa em creix i em creix i gairebé no me'n adono. No m'adono que la Nausika empeny i pica de peus! Es mou, s'estira i fa de les seves. Tinc temps de pensar-hi quan tinc metge. Llavors sempre em sorprenc de saber que tot va tant bé, sense cap intervenció, sense fer cap esforç, els meus dies passen sense aturador i per allà dins una vida està en formació, sense que hagi de fer res més que estar, contenir-la. 

Ja fa 7 mesos que s'està formant. Un quilo de criatura fantàstica. 

Avui pensava -no hi penso massa en això- que sóc la mare de l'Ariadna i ara seré la mare de la Nausika i que no em queda res per ser la mare de dues nenes. Això és una alegria immensa, es miri per on es miri.


12 comentaris:

  1. Si noia, això és una alegria inmensa :) M'emociona llegir-te, bonica. Un petó ben gran!!

    ResponElimina
  2. I tant que sí! Es una meravella i una gran alegria. Per cert, un nom molt maco aquest de Nausika :) Una abraçada

    ResponElimina
  3. Ja set mesos¿????!!! Deus estar ben gordeta ja! Ben aviat veurem aquesta panxona, eh¿? Ja veuràs que ser mare de dos et dóna doble felicitat :-)

    ResponElimina
  4. Qué bonic anna!!! Gaudeix de la dolça espera amb la teva nena gran! Que vagi bé la presentació del llibre! Nosaltres estarem celebrant un aniversari feliç! Petonets!

    ResponElimina
  5. Gràcies guapes...a les que ens veurem aviat i les que hi seran en esperit! jeje :)

    ResponElimina
  6. Hola!
    És curiós, a mi em passa el mateix. Tinc una filla de 2 anys i estic embarassada de 4 mesos. I el nou bebé creix i va fent el que ha de fer sense que li dediqui, practicament, cap pensament. Tant que vaig rumiar amb el meu primer embaràs, i ara aquest va a soles. Qué guai trobar algú que passa pel mateix!
    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lola, benvinguda! Aquestes petites que neixen...seran unes supervivents! jeje...estic convençuda que venen amb força. Enhorabona per l'embaràs.

      Elimina
  7. I per cert, pensava que Nausika era Nausicaa. M'agrada més així, com ho escrius tu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hem fet una adaptació basco-catalana ;) Jo també ho prefereixo. Les dues aa em semblen una mica snobs, mira!

      Elimina
  8. Tiene muy buena pinta el Blog, una pena que no sepa catalán ;)

    Un besín.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Elena! También tengo la versión en castellano! Entra en maternalias.blogspot.com ;)

      Elimina