divendres, 19 d’abril del 2013

Un petit anunci

Agunes de vosaltres ja ho heu vist per altres vies... el cas és que d'aquí res una servidora i la meva nena anem a buscar el tren...objectiu: Barcelona!

 Sant Jordi en las Ramblas

Estarem allà un dies, i és que després de molts anys tinc ganes de passar un Sant Jordi a Catalunya i vull que la meva filla conegui una mica l'ambientillo! 

Però aquest mini post no és només per explicar-vos els meus plans...sinó per anunciar-vos que, com que estic una mica amb càrrec de consciència de tenir-vos una mica abandonades, us estic preparant un post especial amb sorteig inclòs...així doncs, el dia de Sant Jordi estigueu atentes al meu bloc!!

Abraçades a tot@s!!!!


6 comentaris:

  1. A disfrutar molt boniques!!!

    Estarem pendents ;)

    ResponElimina
  2. Estarem al tanto! Passeu-ho molt i molt bé!

    ResponElimina
  3. Bon viatge guapa! Nosaltres ho celebrem el diumenge al borough Market de Londres, venen els castellers de vilafranca

    ResponElimina
  4. També hi haurà actuacions, taller pels petits, bon menjar i moooolt bona gent, yyeeeeaaaa

    ResponElimina
  5. Que bé! Segur que serà un Sant Jordi ben especial :-)

    ResponElimina