dilluns, 11 de febrer del 2013

Dibuixos

De petita m'encantava dibuixar. Era la típica nena que es passava hores i hores amb un llapis i un paper al davant. La meva filla és molt més activa que jo i mai ha estat moltes hores davant d'un paper.

Tot i així, a vegades li agrada seure i pintar. Des de ben petita que agafa els colors amb molta traça i ara que encara no ha fet els 3 anys ja fa dibuixos amb molt de sentit! La seva especialitat són els cercles i rodones de totes mides!

Aquí teniu l'última obra d'art de l'Ariadna! :)

El pare (atte), la mare (mama), l'Ariadna (amb cabells llargs) i (no em pregunteu perquè) en Doraemon!

5 comentaris:

  1. Carai, aquests dibuixos estan molt ben fets per lo petita que és l'artista!

    ResponElimina
  2. Hehehe hehe, el doraemon que no falti! Molts xulos els dibuixos, m'has inspirat i jo també penjare els primers dibuixos del baby.

    ResponElimina
  3. Ja veieu, a casa tenim una petita artista despistada!

    ResponElimina
  4. ja ja ja ja ja que mona!!!!! està feta tota una artista!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El meu objectiu és que em retiri i fer de "la mama de l'artisa" com ho veieu? apunta maneres? ;)

      Elimina