dilluns, 25 de febrer del 2013

Aquest dissabte...

Estic tenint una temporadeta una mica regular. L'hivern passa factura. Hem tingut virus de tot tipus a casa. Ara no para de nevar...que sí, que és molt bonic, però avui quan havia d'anar a buscar a la nena a l'escola, doncs no m'ha fet cap gràcia...i la neu té un punt melancòlic, tot s'ha de dir.

A més estic ben capficada fent arrancar el projecte Maternalias (per cert, estic molt animada, crec que mica en mica anem tenint resposta). Tot això ho nota el meu estimat bloc. Espero que no m'ho tingueu en compte. Prometo seguir escrivint, però necessito una mica de temps per recol·locar una mica les coses.

De totes maneres, tot i aquest inici d'any una mica a trompicons, estic segura que aquest any 2013 serà un any boníssim.

Aquest dissabte, de fet, tenim festa grossa. 

Volem celebrar tot el que hem passat i tot el que ens queda per viure. 

Volem celebrar que ens estimem molt, que tenim una família increïble i que això no ha fet res més que començar! 

Per tot això, aquest dissabte ens casem!

el poblet en questió


Ens posarem guapos. Anirem a un petit poblet a 20 minuts de casa. Ens casarem a l'ajuntament. El batlle serà l'encarregat de casar-nos. El dinar serà allà mateix. Ens el prepararà una dona del poble que té una casa rural i fa menjars (només per encàrrec). La vam conèixer l'altre dia i em va encantar, és com una mama d'aquestes de fa temps, acollidora. Menjarem xai al forn i amanida. Serem deu persones a taula. Era just el que volia quan m'imaginava un esdeveniment d'aquest tipus. Una taula no massa gran i un menjar senzill i bo, sense opulències. 

Segur que serà molt bonic, en tinc ganes. 

També tenia ganes de compartir-ho amb vosaltres, mira. :)

(potser m'animo i us poso alguna foto...a veure si n'hi ha que valguin la pena! jeje)



8 comentaris:

  1. Noia!!! qué bé!!!

    Tots sabem que l'arrencar costa, que fins que no hi ha una roda feta tot va costa amunt, però m'encanta llegir-te amb aquests ànims i empenta. Clar... amb l'esdeveniment que t'espera no m'extranya que estiguis amb les piles a tope!! ;)

    FELICITATS!!! Un petó

    ResponElimina
  2. MOLTÍSSIMES FELICITATS!!! Segur que serà un dia molt especial i fantàstic.

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats!! Que passeu un bon dia!!
    PD=Em recorda a la meva "boda" (erem 14, amb el peque a la panxa).

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats! Espero que gaudiu molt del vostre dia :-) Jo sí que vull fotoooo!

    ResponElimina
  5. Ostres Ana!!! moltísimes felicitats!!! Quina gran notícia! Malegro moltíssim per tu. Es que a mi els casaments m'entusiasmen mira :)
    Una abraçada i sí, volem FOTO!
    Sandra

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats parella!! Espero que tingueu un dia magnífic!!
    Ja ens faràs una crònica!!

    ResponElimina
  7. Ok! Prometo crònica i foto! La neu em fa patir una mica...haurem de sortir de l'ajuntament amb esquis, noies! jeje...potser tot plegat força cómic...:)

    continuarà....

    ResponElimina
  8. Anna!!!!!!!! moltes felicitats!!!! Oh i tant que volem fotos!!!!! Digues que si, què hi ha més important a cel·lebrar que l'amor? Una abraçada ben forta!

    ResponElimina