dilluns, 21 de maig del 2012

Segona trobada de mares blocaires!


Mares blocaires o lectores o no tant mares o no tant lectores...

Estem preparant una trobada de les nostres. L’estiu passat ens vam reunir unes quantes famílies per dinar, va ser molt maco i teniem ganes de repetir-ho, però aquesta vegada hem decidit que farem una primera trobada només de mares. 
Que us sembla? i després, si es pot, ja de cara a l’estiu, ens tornem a reunir per pasar el dia totes les famílies plegades.
Pensàvem en un lloc tranquil, on poder assavorir un bon café i un pastisset, un espai que ens doni peu a parlar i que sigui acollidor…i ens hem decidit per la cafetería de la lliberia Laie, al carrer Pau Claris, molt a prop de la Plaça Urquinaona.
La trobada serà el dissabte 30 de juny. Encara queda molt de temps i segur que teniu temps de convinar-vos-ho! Vinga animeu-vos, quina millor manera de celebrar el final de curs? 


(Estem organitzant-ho l'Onavis i jo, tot i que qui vulgui afegir-se al comité organitzador o tingui ganes de difondre aquest post al pròpi bloc, ens sembla perfecte!!)

4 comentaris:

  1. Aquesta vegada em fa més ràbia no poder venir que l'altre vegada perquè tot just aterrem a Girona el dissabte 30 de juny! snif snif

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres...quina pena! suposo que no pots avançar-ho unes horetes...

      Elimina
  2. Jo no vull cantar victòria perquè la última vegada que em vaig comprometre a trobar-me amb mares blocaires vaig passar-me el dia amb angines, faringitis, otitis, i no sé quantes coses més. Pero si la salut, els nens i tot plegat m'ho permeten, allà i seré!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic segura que no tindràs problemes! T'esperem!

      Elimina