dimarts, 8 de maig del 2012

Noves idees on-line

No sé que hi té a veure la maternitat amb la meva afició al món virtual, però he de reconèixer que des que vaig tenir la meva filla faig servir molt més internet que abans. 

Per una banda, tinc un perfil al facebook que utilitzo molt. Això més que a la maternitat es deu a la meva llunyania de casa, que va venir gairebé a l'hora que la maternitat. Visc lluny i aquesta eina em serveix per estar en contacte i xarfardejar com li va la vida als meus amics. És difícil mantenir les relacions a distància, sobretot d'aquelles persones que no són tant properes, però que igual els hi tens molt de carinyu. 

Després està tot el tema del món blocaire que també m'hi he ficat de cap. Aquest sí que té ha veure plenament amb la meva maternitat. Recordo els primers messos ficada a casa, mirant a internet cada cop que em venia un dubte, consultant blocs i pàgines diverses. Recodo com em va venir la curiositat sobre certes coses i com em vaig posar a investigar una mica la història de les mames i com vaig decidir-me a ficar-ho per escrit, però aquesta història la he explicat un munt de cops! 

De fet aquesta entrada només serveix per presentar-vos el nou lloc on m'he ficat. És una xarxa social anomenada Pinterest i que fa pocs dies he començat a investigar. És una preciositat, molt més estètica que el facebook, per exemple. Es tracta de punxar coses que t'agraden i t'interessen en el teu mur. Tu pots mirar sobre tots els temes que t'agradin i perdre't en la imensitat de joies que la gent enganxa. T'arriben idees per cuinar, per fer treballs manuals, etc. 

Jo he obert tres espais temàtics en el meu perfil, un sobre la història de les mares on penjo imatges que tinc en l'arxiu del bloc o de l'ordinador, un on hi poso les coses boniques que trobo i l'altre de menjar, de moment, tot receptes externes. Us deixo fer un cop d'ull en aquest enllaç (tot plegat crec que és obert i podeu fer-hi una ullada sense inscriure-us ni res). També és interessant per aquelles que tingueu blocs, perquè és una manera de donar a conèixer els posts. Com que de moment està molt més desenvolupat en anglés he decidit posar les poques coses que tinc en aquesta llengua, però el meu anglés és macarronic, així que si algú veu algun error, també podeu aprofitar per avisar-me!

Apa, ara me n'adono que els hi he fet una promoció a aquests del Pinterest...prometo que no tinc cap remuneració a canvi! Només volia fer-vos-ho conèixer, a aquelles que no en sapigéssiu res perquè sembla que cada cop té més presència i per si us animeu a fer-me companyia en el món de Pinterest.

També us enllaço un article al País on en parlaven l'altre dia, perque veieu està a la última! 



7 comentaris:

  1. Ostres! Doncs jo també tinc un perfil a Pinterest, tot i que de moment estic inactiva.
    Tens raó que hi ha coses superinteressants! Moltes idees de jocs per fer amb els nens, de menjars, de decoració...

    I que bé que hagis penjat les imatges del bloc!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apa, que bé! Doncs vinga, a veure si t'actives i ens fem amigues!
      La idea és precisament que em serveixi una mica de plataforma el bloc, penjant les imatges més interessants...penso que en fer-ho en anglès em donarà un altra tipus de públic, qui sap.

      Elimina
  2. Jo n'he sentit parlar però ja no arribo a tot jeje! Qui sap però si algun dia m'animo... A mi totes aquestes coses ja em van!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja saps, no cal ficar-s'hi de ple, només fes una ullada, ja veuràs com t'agrada!!

      Elimina
  3. Si, n'he sentit comentaris, però ja no dono per més!

    ResponElimina